"Mul ei ole vaja kodulehte - mul on vaja müügimasinat!"

Veebiagentuuris tõmmatakse iga kord seinapeale kriips, kui uksest astub sisse tellija, kes teab mida ta tahab ning ühtlasi see tahe väljendab väga selgelt ärilist vajadust. Avrame on just selline klient! Väga selgelt defineeritud turundus- ja müügistrateegiaga, kaardistatud klienditeekondadega ning mis peamine - valmidusega asju mõõta ja sellest tulenevalt paremaks teha. Sedasorti koostööst on ainult rõõmu.

"Meil ei ole vaja rohkem päringuid - meil on tarvis kvaliteetsemaid päringuid!"

Maja ostmine on protsess, mis võtab aega ning selles mängivad omajagu rolli nii ostja emotsioonid, kui ratsionaalsus. Selle äri kunst on tasakaalu leidmine nende vahel. Omanäolise toote ning tugeva digiturundusega oli klient saavutanud oma veebilehele juba väga hea liikluse ning sealt laekuvate päringute hulk kasvas kenasti. Paraku kasvas kiiresti ka müügikonsultantide töökoormus samas kui reaalsete müükide arv ei kasvanud. Seega tuli "terad sõkaldest" eemaldada, ehk tõsta müügikonsultantide laual maanduvate päringute kvaliteeti. See tähendas veebilehe UX'i muutmist samuti sidumist e-maili automaatika ning kliendihaldustarkvaraga integreerimist ning seeläbi kasutajate segmenteerimist.