Rehvivahetus ja rehvide müük on eriti meie laiuskraadidel hooajaline äri. Selles sektoris on palju erinevaid tegijaid ning see äri on aastatega palju muutunud. Kui varasemalt teenisid väiksed rehvitöökojad enamuse oma käibest rehvide edasimüügist oma rehvitöökojas, siis e-kaubanduse tulekuga on see osa kiirelt kokku kuivamas. Samas ei vaheta ükski sõiduki omanik oma rehve ise, vaid laseb seda teha ikkagi töökojas.

Kuidas pidada rehvitöökoda nii, et äri siiski kasvaks? - tuleb minna internetti ning teha partneritega koostööd! Lõime koos kliendiga e-poe, mis on integreeritud partnerladude ning ettevõtte majandustarkvaraga. Selle tulemusel optimeeritakse ettevõtte logistika ahelat ja vähendatakse vajadust kalli laopinna järele ning viiakse minimaalseks ka käsitöö vajadus tooteinfo, hinnakirjade ning klienditellimuste haldamiseks.

Mobile responsive